• Datum: 05.09.2015 Av: Klara

Ämne: Fantastiska yogamassagen

Har fått fantastiskt välgörande yogamassage av Percy som har anpassats efter mitt dagsläge. Ibland mer kraftfull o rejält cirkulationsökande, ibland mer mjuk o inkännande vid tillfällen då jag känt mig lite stressad el mer ömtålig. Yogamassagen är ju en aktiv massage och man kommunicerar under behandlingen och upptäcker nya saker om sig själv och sin kropp.

Att få en serie behandlingar har varit mycket stärkande o helande. Att sedan Percy har möjligheten att göra hembesök om man vill, han tar med sig madrass och tillbehör, har gett behandlingarna ytterligare en dimension. Och en behandling är inte en annan lik utan man utgår ifrån vilka stretchar som behövs just då. Jag behöver inte stressa genom att ta mig till o från en lokal utan kan lugnt o skönt vila ut hemma och verkligen integrera behandlingen. Det känns som om den verkar flera dagar efteråt.

Jag rekommenderar verkligen den här formen av behandlingar, den har gjort stor skillnad i mitt liv. Jag har blivit starkare, mer flexibel, stort tack!

Ny kommentar

Tillbaka

Kontakt

YogaMassage Center
Studio:
Vickervägen 2, TÄBY

073-6926855

© 2014 All rights reserved.

Drivs med Webnode